מדיניות החזרת מוצרים

להלן מדיניות החזרת המוצרים של קבוצת סגל:

ביטול יתאפשר בהתאם להוראות הדין, ובכלל זאת חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”)

להלן מידע  אודות הדרכים למסירת הודעת ביטול:

  1. בקשת ביטול העסקה תעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר מביניהם .
  2. את הודעת הביטול ניתן למסור במייל service@segalbaby.co.il
  3. את המוצר יש לשלוח בדואר רשום לכתובת המרכז הלוגיסטי שלנו הממוקם ברחוב סלע, אזור התעשייה הרטוב, לידי מחלקת שירות הלקוחות. בהודעת הביטול יש לציין שם מלא ומספר הזהות של הצרכן.
  4. ביטול עסקה בשל אחת סיבות המפורטות כדלהלן:
  5. עקב פגם או אי התאמה
  6. בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע
  7. כל הפרה אחרת של החוזה

לא ייגבו דמי ביטול, וכספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.

במידה ובוטלה עסקה שלא בשל הסיבות שצוינו בסעיף זה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן .

  • המוצר יוחזר באריזתו המקורית.
  • לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
  • החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.
  • סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים יחודיים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
  • בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצועה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  • במידה ומבצע הפעולה קיבל לידיו את המוצר, בטרם העסקה בוטלה על ידו, ידאג להחזרת המוצר למחסן קבוצת סגל, על חשבונו.
  • המוצר יוחזר באריזתו המקורית ובלא שנעשה בו שימוש, שלם וללא פגיעה ו/או נזק.

רוצים הבהרה נוספת? התעוררה בעיה? יש לכם שאלה?

אנחנו כאן בשבילכם!

שעות פעילות של שרות הלקוחות : בטלפון 1-700-700-753 בימים א-ה (לא כולל חג וערבי חג) בשעות 09:00 – 15:00, או באתר בלינק לשרות לקוחות.

Open chat
למעבר לשירות הלקוחות >