אנו מאמינים כי הורות היא מסע משותף ולכן אנו מזמינים אתכם, לקוחותינו מכל הזמנים, להגיע אלינו לשירות הלקוחות בשעות הפעילות, כדי שנבדוק ונטפל במוצריכם במקצועיות, אחריות ובמסירות.

שירות הלקוחות והמעבדה הטכנית אינם פועלים בימי שישי! נשמח לראותכם בימים א’-ה’ בשעות 09:00-15:00.

על מנת להקל עליכם חשוב שתדעו כי את המוצרים שלנו ניתן למצוא אצל המשווקים המורשים בכל רחבי הארץ.  יש לבקש במעמד הרכישה חשבונית, אשר תאפשר לכם ליהנות מאחריות ושרות מקצועי על המוצרים, בהתאם לתנאים שקיימים תחת אחריות היבואן.

לתשומת ליבכם – מוצרי YOYO אשר לא נקנו אצל משווק מורשה, לא יוכלו ליהנות משרות או אחריות. בכדי לוודא כי אתם רוכשים ממשווק מורשה, חפשו תעודת משווק מורשה בחנות ממנה אתם קונים, וודאו שהוא נמצא ברשימת המשווקים כאן באתר. למען הסר ספק יודגש כי לא תינתן אחריות אם העגלה נרכשה אצל משווק שאינו מורשה או שנרכשה עגלה משומשת באופן פרטי.

שירות ואחריות

אחריות היצרן – תנאי אחריות למוצרי STOKKE YOYO

קבוצת סגל שמשרדיה הראשיים במושב שורש, והמרלוג נמצא בא.ת הרטוב מספקת עגלות YOYO (להלן: “המוצר”) תחת אחריות, בכפוף לתנאים הבאים:

  • תקופת האחריות הינה 24 חודש מתאריך הרכישה הרשום על חשבונית הקניה. האחריות כוללת את המרכב, הבדים והאקססוריז. לא תהיה הארכת תקופת האחריות, גם במקרה של ביצוע תיקונים.
  • אחריות יצרן מקנה זכות לתיקונים ובמפורש לא להחלפת או החזרת המוצר.
  • קבוצת סגל – יבואנית STOKKE בישראל תישא בהוצאות ובסיכוני ההובלה מהחנות אצלה נרכש המוצר, כל עוד התיקון מכוסה במסגרת אחריות היצרן.
  • כדי לקבל שירות במסגרת האחריות, יש לספק לחברת סגל  את הפרטים הבאים יחד עם המוצר הפגום:
  • » עותק חשבונית מס בצירוף שם הלקוח בבירור, דגם העגלה ותאריך הקניה
  • » תיאור ברור של התקלה, הפגם או התלונה
  • » אחריות היצרן אינה ניתנת להעברה. מימוש האחריות רק על ידי הבעלים הראשונים

אחריות לא תחול בנסיבות הבאות:

  • מוצרים אשר נרכשו אצל משווק שאינו מורשה, ו/או דרך “יד שניה” – לא יינתן מסלול שרות ואחריות.
  • פגמים הנובעים מהזנחה או תאונה ו/או כל שימוש או פעולת תחזוקה שאינם מתוארים במדריך למשתמש
  • האחריות אינה חלה על מקרים בהם מופיעות שריטות על גבי העגלה ו/או חלקיה השונים
  • אם המספר הסידורי המוטבע על גבי המוצר ניזוק, הוסר או נמחק
  • נזק למוצר שמוגדר כשבר
  • נזק למוצר שנגרם כתוצאה מבלאי טבעי
  • נזק מקורוזיה או חלודה על הגלגלים והמרכב
  • חיבור או התקנה לא נכונים של חלקים מספק חיצוני (צד שלישי) שאינם תואמים למוצר.
  • נזק שנגרם כתוצאה מחוסר זהירות או בשוגג, שימוש לא תקין או שימוש ללא זהירות מספקת
  • אחסון / טיפול לא נכון במוצר
  • נזק וקרעים לספוגים
  • חורים או קרעים בריפודים או בצמיגים
  • נזק שנגרם כתוצאה משימוש לא נכון או מחוסר הקפדה על ההנחיות שבמדריך למשתמש
  • נזק שנגרם כתוצאה מתיקונים שבוצעו על ידי אנשים לא מורשים או עקב פירוק לא נאות של המוצר
  • נזק בשינוע (במהלך טיסה או כל אמצעי תחבורה אחר): אם המוצר נשלח על ידי חברת תעופה (או כל חברת הובלה אחרת)
  • יש לבדוק את המוצר היטב. במקרה של נזק למוצר יש לפנות מיד בתלונה לחברת התעופה/הובלה.
  • חוסר שביעות של הלקוח מהמוצר, מבחינת התאמה, משקל, פונקציונליות, צבע או עיצוב
  • עגלה שניזוקה כתוצאה מעליה או ירידה במדרגות נעות
  • עגלה שניזוקה כתוצאה מעליה או ירידה במדרגות כשהילד נמצא בתוך העגלה
  • עגלה שניזוקה כתוצאה מנסיעה בחול בחוף הים

חשוב לדעת!

תקופת אחריות היצרן עבור המוצר היא 24 חודשים מתאריך הרכישה הרשום על חשבונית המס, וכוללת את המרכב, הבדים והאקססוריז. אנא שמרו את החשבונית במקום בטוח והכינו ממנה עותק. בכל בקשה במסגרת אחריות היצרן, יש לפנות קודם אל החנות ממנה נרכשה העגלה

Open chat
למעבר לשירות הלקוחות >